przepis na dobry, dietetyczny i smaczny obiad :)

Witajcie kochani! Na wstępie mojego wpisu chciałabym przeprosić za długą nie obecność ze względu na wypad do Ciechanowa i spędzanie czasu z koleżanką. :) ale było fajnieee. 
Dzisiaj zamieszczę wam przepis na dobry, dietetyczny i smaczny obiad jak napisałam powyżej w tytule wpisu a więc :
Kupujecie filet z kurczaka, fasolkę mrożoną (teraz oczywiście można i świeżą) i składniki na sałatkę. Filet: przekrajmy na pół,myjemy,solimy,zmażmy oczywiście bez dodatku tłuszczu,jeszcze przed smażeniem marynujemy go w marynacie miodowo musztardowej czyli dwie łyżeczki musztardy,jedna łyżeczka miodu,2 łyżki oleju,sól,pieprz ja jeszcze dodaje trochę przyprawy azjatyckiej i filet jest świetny!! Fasole gotujemy tak jak na opakowaniu chyba, że jest świeża ale chyba każdy wie jak ją przygotować oczywiście bez zasmażki!!!  :-P A sałatka ja trochę ze składnikami przesadziłam ale wyszła bardzo dobra: kukurydza z puszki,groszek z puszki,trochę posiekanej cebuli,kiełki,ser feta,trochę pokrojonego seru żółtego lub topionego wedle uznania,kawałek pomidora,trochę papryki,ogórek kiszony lub konserwowy lub świeży — sałatkę doprawić do smaku dwoma łyżkami jogurtu greckiego,sól,pieprz i obiad gotowy!

obiad

Orzechy brazylijskie, jako dobra przekąska :)

Nie mam pomysłu na wpis więc dzisiaj zamieszczę wpis o orzechach brazylijskich jako doskonałej przekąsce.  :-P Na wstępie powiem, że jeśli nie umiecie się powstrzymać od słodkości i chrupania to właśnie orzechy są bardzo dobrym zamiennikiem dietetyczka u której była powiedziała, że można zjeść jednego na dzień ponieważ to duże orzeszki ale uważam, że od dwóch nic się złego nie stanie. Jak dowodzą liczne badania, mogą one hamować wzrost komórkowy, a w rezultacie, tworzenie guzów złośliwych. Selen który występuje w orzechach wzmacnia działanie przeciwutleniaczy, co skutkuje jeszcze większym działaniem zapobiegającym rozwojowi chorób nowotworowych. Wspomniane działanie prewencyjne zaobserwowano w stosunku do nowotworu gruczołów piersiowych, prostaty i płuc. Orzeszki wspomagają dobre zdrowie więc jak już napisałam wcześniej są doskonałą przekąską! 

orzechy brazylijskie

Woda ♥ H20!

Close-up on lemon drink with ice

Dzisiaj moi kochani wspomnę wam o piciu wody i napiszę wam taką małą ciekawostkę. Na zdjęciu woda z cytrynką, lodem i miętą jak wiecie woda to najważniejszy składnik, bez niej nie moglibyśmy przeżyć polecam pić wodę więcej niż 2 l nie wliczając oczywiście (zup itp). Pijcie wodę jest smaczna i zdrowa a szczególnie z cytryną bo cytryna ma na celu oczyścić toksyny z waszego organizmu. A teraz taka mała ciekawostka w sumie to zalecenie i nie wiem czy o nim wiecie zaleca się pić wodę 15 minut przed śniadaniem (2 szklanki) małymi łyczkami i 15 minut (jedną szklanką) przed każdym posiłkiem oraz dwie godziny po każdym zjedzonym posiłku jeśli w te upały nie możecie wytrzymać to polecam naparzyć sobie w ostępie godziny i piętnastu minut herbatkę polecam (kakao + vanillia). A teraz coś na temat mięty – ma działanie relaksacyjne, poprawia nastrój i niweluje zmęczenie, jest naturalnym środkiem w walce z nerwobólami i migreną.  :-P

 

Szałwia może być dobra ❤

szałwia hiszpańska chia

A to takie przerobione zdjęcie dla was na którym jest właśnie szałwia hiszpańska chia.
:-P Pewnie na pierwszą myśl narzuca się wam pytanie co to tak właściwie jest szałwia prostymi słowami powiem wam, że szałwia to małe ziarenka podobne do maku do szklanki wsypujemy trzy łyżeczki ziarenek (płaskich łyżeczek) zalewamy to wodą, można też zalać mlekiem kokosowym lub migdałowym ja to odrobinę słodzę ale przy odchudzaniu nie powinnam. Napar ma się parzyć do spęcznienia ziarenek czyli 20 minut. Szałwie można kupić w sklepie ze zdrową żywnością, jest troszkę droższa ale bardzo dobra POLECAM. :) Nadmienię również, że nasiona szałwii za zadanie kontrolować uczucie głodu, jednoczenie dostarczając organizmowi dużą dawkę składników odżywczych. Chia – oznacza wytrzymałość (to doskonały zastrzyk energii). Nasiona szałwii hiszpańskiej zawierają sporo nienasyconych kwasów tłuszczowych omega-3, węglowodanów, białka, błonnika, wapnia i przeciwutleniaczy. Dwie łyżki nasion zawierają 139 kalorii, 4 g białka, 9 g tłuszczu, 12 g węglowodanów, aż 11 g błonnika oraz mnóstwo witamin i minerałów (witamina A, witaminy z grupy B, witamina C, E, wapń, żelazo, magnez, mangan, fosfor, potas, cynk).

Witam Misiaki ♥

Zacznę od tego, że chciałabym podzielić się z wami metodą dobrego odchudzania  :-P Będę zamieszczać wam rady, artykuły na temat sekretów dobrego odchudzania, zdrowego trybu życia oraz jak żyć by wasze życie nabrało koloru i było piękne w pełnym tego słowa znaczeniu. Pamiętaj, że zawsze trzeba znaleźc czas dla siebie. Im więcej nas tu będzie tym łatwiej będzie Wam zacząć, jednak ja będę cieszyć się z każdej jednej osoby, która skorzysta z którejś z moich rad. A więc zaczynamy! ♥ Pozdrawiam! 

Witaj, świecie!

Witaj na swoim nowym blogu!

Bardzo się cieszymy, że jesteś z nami! To jest pierwszy, przykładowy wpis. Możesz go usunąć logując się do Kokpitu i wybierając menu Wpisy.

Jeśli coś jest dla Ciebie niejasne, zapoznaj się z działem Pomoc:
http://blog.pl/pomoc

Zapraszamy również na nasz profil na Facebooku, gdzie znajdziesz aktualności, poczytasz ciekawe blogi, lub weźmiesz udział w dyskusjach z innymi blogerami:
https://www.facebook.com/Blogpl

Miłego blogowania! :-)